Helg!

Tack för alla fina kommentarer om bilderna, jätteroligt att få läsa! Oh det var en underbar dag. Denna helgen blir inte lika underbar vädermässigt. Jäklar va kallt det ska bli och snö på det säger de som vet. Jag tror dock vi hamnar i gränsen, ni söderöver får så ni tiger för många år framöver har jag förstått 😀 . Snälla åk inte ut om ni inte behöver, även om ni kör ordentligt så finns det många andra som inte gör det.

Det var länge sedan jag längtade till en helg som denna. Jag ska köpa mig lite godis idag och sen hem och städa och sen sätta mig i soffan. Det är hockey ikväll så jag kommer får husera med datorn som jag vill, det vill säga jag kommer kolla på mitt Gilmore Girls. Va ledsamt det kommer bli då det inte finns något kvar att se av dem, underbara kvinnor! På lördag är det tänkt att vi ska till Sundsvall och det ser ut som om snön kommer först på söndag så jag hoppas, annars får det bli till att packa hela helgen…det börjar ju närma sig.

För er som inte har läst så noga 😉  så kommer vi flytta ut på ön här i Härnösand. Det är en tvåa med egen ingång (liiiiten gräsplätt 🙂 ) och inglasad balkong. Närmare till jobbet och mycket närmar till klubben och friskis och svettis. Det kommer bli bra! Nästa vecka ska vi kolla på den igen, denna gång tom och då ska vi säga vad vi vill ska renoveras. Sen ska vi ringa uthyrarna nästa fredag så får vi se. Spännande!

Ha en underbar helg! Ta hand om er! Mina tankar finns ofta hos Frida! Som jag hoppades…

6 thoughts on “Helg!

  1. Ja, jag har aldrig tjatat om snö och kommer aldrig att göra det. Vi har väl ca tre dm på vägen nu och det snöar fortfarande. 😦
    Jag ska hämta Julia hos sin pappa så det är ju ”bara” 2,5 mil men jag kanske hämtar henne i morgon istället. Vi får se.
    Spännande med nytt boende man jag är inte avundsjuk vad det gäller flytten. 😀
    Kram

  2. När ska ni flytta ? Skönt och bekvämt med gräsplätt, och närmare till ” allting” ! Kram
    imorn är jag ledig föresten , om du nu skulle få för dig att titta in på msn eller fjaseboka 😉

Kommentera

