Vinter i Härnösand

Det var en underbar dag idag. Dimma hade dragit in och draperat träden med fem cm rimfrost och solen sken. Det var kallt men det struntade jag i, här skulle tas en halvtimma ute i friska luften med kameran!

Till sist en bild på min arbetsplats:

Imorgon är det fredag och jag ska hinna med att både jobba, handla lite vin och mat och sen hem och vila lite för att senare gå hem till en vän – hundarna välkomna 🙂 . Där ska de andra äta pizza och jag äta smörgås (gillar inte pizza 😉 ).  Det ska bli mycket trevligt!

På lördag ska jag och Johan ut och åka lite skidor i något skoterspår! Första gången i år för mig, jag är lite sen. Men nu så, blir det bra väder på söndag ska jag och en vän ut i skidspåret här i Härnösand och på kvällen är det träning på Friskis och Svettis. Då måste jag väl ändå få träningsvärk till skillnad från tisdagens pass då jag bara blev lite småstel.

Ha det gott goa vänner!

6 thoughts on “Vinter i Härnösand

  1. Härliga bilder och vilken vacker arbetsplats, det är annat än min som mer ser ut som ett bostadområde i östtyskland 🙂
    Ha en härlig helg, skönt när hundarna är välkomna när man går bort.

  2. Jättevackra bilder du har tagit! Jag blev väldigt sugen på att gå ut och fota idag också, vi har det lika vackert i träden här, men det blev ingen tid innan solen gick ned.

  3. vilka snygga bilder. nu saknar jag Härnösand ännu mera =( men rimfrost har vi här också.. jag får låtsas att jag är där uppe 😉 haha! du anar inte hur tråkigt det är här nere.. trivs inte alls på jobbet… säkert det som gör att man känner så här .. ha en bra helg!!

  4. Jo jag ahr kollat lite utbildninagr och ska söka ett apr innan 15april( ahr för mig att ansökningstiden går ut då? Men frågan är vad man ska plugga till hehe 🙂

Kommentera

