Bergstur!

Äntligen: -3,3 grader!!! Det var många fler minus igår så jag räknade inte med så mycket men idag kunde jag äntligen gå på en längre tur utan att frysa rumpan av mig. Jag kunde ha på mig min mysiga tröja från Lundhags och kameran kunde följa med. Idag blev det en stilstudie på Mira när hon skäller, vinkar eller springer 🙂

Jag vill ha goooodiiiiis!

Voff!

Collie?

Nej, vackra Mira!

Vinkevink 🙂

Så något enstaka kort på den andra skiten 😉

Ska vi åka biiiilen (matte pratar Kiwi lyssnar för en gångs skull 😉 )

6 thoughts on “Bergstur!

  1. Fina bilder. Tror tempen börjar stiga här också så det finns hopp om att kunna ta med sig kameran ut igen utan att batterierna lägger av !

  2. Härliga bilder!
    Du får gärna delge mer som du får/tar reda på om spondylos. Min hanhund hade det i släkten och vi misstänkte att han kanske hade det med. Vi röntgade dock aldrig då det var så mycket annant med honom också.
    Ha en skön helg!

Kommentera

