Längtar hem

Tack för alla fina kommentarer. Det var kul att ha något att visa upp 🙂 . Vi tränar vidare, med lite mer ljud än önskvärt men vi kämpar på.

Jag har kommit fram till att jag längtar hem, det eller längtar till julafton. Kanske lite av båda. Det ska bli kul att träffa mina systrar, mamma och syskonbarn. Det är lite långt att åka hem när man känner för det så förutom en snabbträff då jag var på klickerträff så har jag inte sett dem sen i somras. Det är lite länge, jag får bättra mig till våren. Hoppas givetvis att det inte var första och sista gången de kom upp i somras.

När jag kommer hem blir jag av med Kiwi i några dagar, bland annat julafton. En vän till mig vill, precis som förra året ha henne under julhelgen eftersom hon inte har någon hund för tillfället. Jag tycker det är ganska skönt, det gör att jag inte har dåligt samvete för henne under julhelgen då det är så mycket annat.

Så, nog snackat om julen. Det är ju långt kvar! Eller långt är väl att ta i men ganska i alla fall 😉 .

Snart är det helg…OCH, det ska bli uppehåll och kanske lite SOL!!! Tack!

4 thoughts on “Längtar hem

  1. Knappt två veckor kvar till jul, det kommer nog bara svischa förbi tror jag. 😛 Förstår att du längtar hem, det gör jag också och ändå var det inte så länge sedan sist… och jag har ju betydligt närmare också.

    Ja, vi får hoppas på att den där omtalade solen törs dyka fram i helgen. Det vore väldigt trevligt!

Kommentera

