Agilityträning

Ikväll ska jag och Mira åka och prova på några hinder. Efter det bestämmer jag mig om jag ska betala in eller inte. Jag kommer nog göra det, för det enda som gör att jag velar är egentligen vägen dit. Jag är så nervös för att köra på halt väglag och igår regnade det vilket har frusit nu…uscha. Men jag ska köra försiktigt och det händer ju något roligt efter bilturen 🙂 .

Jag ska jämföra Kiwis rygg med Miras ikväll, jag tycker att Kiwi har en bula mitt på. Liknande en svullnad. Jag har även kontaktat Sundsvalls djursjukhus angående akupunktur. Nästa vecka ska chefsveterinären, som är den som kan detta med akupunktur ringa så får vi se om Kiwi kanske kan få det. Jag vill helst att försäkringen ska ta det så vi får väl se om det blir en undersökning först och om hon då kan säga att ja Kiwi ska ha denna behandling…vadå man kan väl hoppas 😉 .

Jobbet har lugnat ner sig igen för tillfället (tack för att ni tänker på mig 🙂 ), på torsdag och fredag är jag i Stockholm så det blir en del timmar den här veckan med…men va fan, en sån frukost man får på hotell så är det allt värt att vara där nere och de flesta timmarna är ju tågresa och den är ju ganska mysig 😛 .

Jag ska försöka skriva imorgon om agilityn.

One thought on “Agilityträning

Kommentera

