Foto

Tack Hanna för bilden!

Bilden ovan är tagen med Hannas mobil hemma hos henne söndag kväll efter klickerträffen. Det är väldigt ovanligt att Kiwi vill vara så här nära så vi var tvugna att föreviga det. Konstigt nog så går det bättre att vara nära då jag sitter i en soffa eller ligger i en säng…hmm 😉 . Bara jag är noga med att inte ”kladda” på henne så kan hon somna så här gott 🙂 .

Kiwi hostar inte så mycket tycker jag, under natten var det en del gånger i och för sig men i morse var det bara tre och nu när jag kommit hem har det bara varit två tillfällen då hon hostat. Jag håller tummarna för att det går över fort. Mira visar inget än, jag håller tummarna stenhårt för att hon inte ska få det.

 

11 thoughts on “Foto

  1. Nemi plockar nu upp plånbok, vante, leksak (en lätt och en tung), förpackning näsdukar, armband, sidenlakanssovsäckspåse och nyckelsnöre och hämtar dessa tillbaka till mig 🙂 Tack för hjälpen och tipsen!
    Nöten är knäckt och snart är det bara apportbocken kvar.

  2. Man får passa på och njuta när de vill vara nära. Ritzie har varit dålig ett tag och har då legat nära mig och husse men nu börjar hon bli sitt rätta jag och ligger på glasverandan dag som kväll.

  3. Jag skulle också vilja orka gå en långpromenad.. men känner mig totalt slut efter en veckas arbete 😛 sen jobbar jag imorrn med.. Men man lär sig verkligen utnyttja helgerna nu när man inte gör så mycket ”hund” på vardagarna :p
    ha en kanonhelg! Pussa sötnosarna!

Kommentera

