Kennelhosta

Jag hade riktigt roligt igår på ladies night och har lite ont i halsen idag. Jag skrek nog lite för mycket, men det var så roligt 🙂 . Grupptryck 😉 . Jag hoppas i alla fall att det blir något man gör varje år som det går. Jättekul att det bara är tjejjer och det var himla roligt att bli så uppassad. De på scen hade också roligt, det märktes. Det var så träffande när de sa ” detta är inte någon jävla chippendales”. För det är nog det många tror, men det är det alltså inte. Det är show, musik, dans och sketcher. Sen att det är snygga män som är på scen gör ju inte saken värre 😉 . Denna show rekommenderas.

Kiwi har troligen, med betoning på troligen fått kennelhosta igen. Hon hostade en gång igår men då trodde jag hon som vanligt hade svalt vattnet fel. Men idag har hon hostat två gånger och eftersom jag vet vart smittan skulle komma ifrån så vet jag nästan säkert att det är just kennelhostan. Men vi får se, jag lever på hoppet att det inte är det 😉 . Men om det är det så blir det vila igen då…undrar vad som rivs ner den här gången…och undrar om Mira klarar sig?

—————————————–

Uppdatering:

Kiwi har hostat hest ytterligare en gång. Vem är det jag försöker att lura? Hon har kennelhosta, så nu får jag ta ett snack med grannen.

2 thoughts on “Kennelhosta

  1. Det låter ju super med Ladies Night! 🙂
    Inte så kul med hostan däremot. Här är det lugnt än så länge men jag läste att det kan ju dröja upp till 14 dagar. 😦

Kommentera

