Bilderna från träffen

Ni som var med på träffen. Vill ni ha några av bilderna så säg till. Det enda jag vill ha är att mitt namn står vid bilden om ni visar den någonstans på nätet. Kanske själviskt men sån är jag 😉 .

Mira är lite dålig i magen än så idag gick vi bara en kortare promenad, så får hon vila sig och magen lite tills helgen då vi inte kommer kunna hålla oss stilla 🙂 .

Nu i veckan kom Kiwis diplom från anlagsprovet. Kul, men var ska jag lägga den? Det är frågan, jag är inte sån som ramar in så den hamnar nog en låda någonstans gissar jag på 😉 .

Imorgon kommer Johan hem, längtar. Jag har planerat en myskväll med laxrätten jag skrivit om och lite vin och sen rabarberpaj i soffan.

Torsdagskram till alla!

Kommentera

