Samsung S5230

Ja så heter ju mobilen. Den verkar jätterolig…men den gör mig VANSINNIG!!! Jag hatar nämligen knappljud, både på min telefon och när andra har det på. Mitt motto är att man inte ska störa andra då man grejjar med mobilen. Men jag kan inte få tyst på den. I instruktionsboken står det att man ska trycka på knapparna på sidan, det fungerar inte. Så nu sitter jag här, med en mobil som jag inte kan ha kvar om inte detta med knappljudet går att fixa. Jag kommer inte att stå ut, jag spelar en hel sång då jag SMS:ar XD . Jag kan ju stänga av ljudet helt och hållet men det ska man inte behöva och det tänker jag inte acceptera, inte för 2000 kronor. Då får den åka tillbaka. Jag ska ringa kundservice imorgon tänkte jag.

Efter mycket pillande så fixade jag det. Att det ska vara så svårt, men nu vet jag att viloläge inte innebär viloläge på riktigt utan bara att det inte ska vara menyer igång. Tänk så svårt det ska vara att. i en handbok skriva så alla förstår!

Kiwi är föresten i min nåd igen. Jag skrev aldrig något igår för jag var så jävla förbannad så jag kunde dödat henne. Det oroliga med det hela är att jag inte skojar. Hon hade åter igen rivit ner något, hela jävla (ursäkta alla svordomar, jag hetsar upp mig igen!) tvättkorgen med återvinning (jo, vi har en tvättkorg till det). Men idag har hon varit dutti.

4 thoughts on “Samsung S5230

  1. Jag förstår det där med dödandet 🙂 Ombra hann tugga isär en hel påse sopor på 10 minuter, och då blir man ju först vansinnig på sig själv för att man glömde den framme – men sen jäkligt arg på hunden som MÅSTE vara där och ta den… 🙂

  2. hi…hi… jag sa ju att samsungen har krångliga menyer , man man lär sig rätt fort 😉

    Lilla kiwi då …hi…hi…sånt har Storm slutat med , men har lärt sig att sno mat , senast idag satte han i sig en hel gurka som låg på köksbänken i typ 3 sekunder…snabbare än vinden den hunden där ! i helgen blev vi två kycklingfileter fattigare … då var husse lagom blid 😉

Kommentera

