Shopping!

Idag är det första dagen på semestern, detta firade jag med att åka ner till Birsta för att shoppa lite. Det blev ganska mycket och det var väldigt roligt. Två jeans för halva priset är aldrig fel och två ”piratbyxor” eller vad det heter, en i jeanstyg och ett annat par i brunt. Underbart trevlig säljare på Espirit på Birsta, det vann de på 😉 . Ett par kraftigare skor till skogspromenader blev det också och en cd-skiva med Regina Spector. Det blev även kattmat till hundarna (spårslut=mums!) och ett par regnbyxor. IKEA var jag också in på, där kom det billigaste kvittot på 198 kronor 😀 . Oscar, min systerson fyller snart år och till honom blev det en batmangubbe och en liten metallväska med spindelmannen på. Han har nog lite småskrot som han kan ha i den 🙂 .

Det var helt ok att gå runt själv, ganska mysigt. Gick i långsamt mak och hade inte ett dugg bråttom, vilket många andra som flög förbi mig hade. Kläderna försvinner inte 😉 (om ingen annan köper dem vill säga, men det är ju inte hela världen). Hundar i bilen var ju en självklarhet för många, men tur för dem så var de borta då solen kom fram och jag kom ut igen…jäkla idioter.

Nu ska jag ta ut hundarna på en kortis till och sen ska Kiwi få leta tesilar med svartte i.

4 thoughts on “Shopping!

  1. härligt med semster och shoppingdag, vilken bra början =) =)
    Hoppas du får en riktigt trevlig semster med fint väder och massor med roliga aktiviteter

    =)

  2. Låter som sagt härligt att få och strosa själv. Det saknar jag.
    Hoppas verkligen att det kommer fram en diagnos på Kiwi. Är ju lättare att hjälpa dem då.
    Kram

  3. Härligt med shoppingtur! Jag skulle också behöva inhandla rejäla hundskor till våra promenader.

    Mitt minne är verkligen kort, nu när du säger det så insåg jag ju att jag läst att röntgenplåtar redan var tagna. Fast om det var spondylos så borde ju behandlade veterinär kunnat se det innan de skickades till skk?

    Jajjamän, jag har de flesta spårböckerna tror jag, så nosarbete finns här i samlingen någonstans.. Även fast jag kan sakerna i teorien så har jag svårt att få till det irl, så jag hoppas att vi kommer med på kursen så vi kan få lite guidning 🙂

Kommentera

