Har man väl börjat…

Ja man säger ju att har man väl börjat med en tatuering så vill man gärna ha fler. Icke, sa jag! Jag ville ha Nikita på armen och inte bara ett motiv. Det gick bara några månader för mig…Nu funderar jag på en tatuering till 😉 . Jag är fortfarande helt överrens med det jag sa innan, det ska inte bara vara ett motiv för att det är snyggt utan det ska betyda något också. Det medför ju att den eventuella tatueringen, åter igen blir dyr. Så det blir till att spara 😉 . Men, jag kommer ju inte tatuera mig nu utan ska liksom med den förra tatueringen vänta ett tag för att se om jag ändrar mig.

Nu när jag har sagt det så kan jag ju hälsa min syster som troligen kommer ringa och fråga vad det är jag tänker tatuera den här gången att det är en elefant. Det ska va en framrusande afrikansk elefant (framifrån). Vi får väl se hur det går med det 😀 .

Så till hundarna. De har nu båda två förstått att det är rulla bollen de ska och inte bära den, även om de ibland försöker lämna den till mig. Mira rullar iväg den bäst och Kiwi är lite tveksam och duttar mycket (hennes favoritsak att göra, det och klappra tänder) men det går framåt 🙂 . Jag har däremot fastnat på kryp baklänges men vi ska vila lite från det så får vi se om det blir genombrott på detn fronten då vi startar upp med det igen.

Nu vill jag börja med något nytt (varför göra klart det som är halvfärdigt 😉 ), någon som har tips?

4 thoughts on “Har man väl börjat…

  1. Haha, ja, det blir tydligen så. Har man väl tatuerat sig en gång så gör man det ofta igen.

    Hm, nåt nytt, frågan är ju då vad dina töser kan för nåt redan? Kanske lite kroppskontroll med att lyfta på bakben? Eller röra höften med nosen?

  2. Det låter som det kan bli en väldigt fin tatuering, Elefanter är mäktiga och vackara djur!

    Doga-Yoga är yoga tillsammans med hunden, men så mycket tror du förstod 😉 Framförallt tror jag man jobbar med att lösa upp spänningar som hunden (husse/matte) har i kroppen. Sen är det lite massage och stretching också.

    På dogplanets hemsida (hunddagiset där Agneta jobbade) kan du läsa lite mer, här är en länk dit:
    http://dogplanet.se/dogayoga.html

Kommentera

