Utmaning

Kan ni vara miljömedvetna för en timma?

 

Denna utmaning går ut på att vi ska vara miljömedvetna en timma och gå med i WWF:s uppmaning att släcka alla ljus för en timma. Detta ska göras den 28:e mars mellan 20.30 och 21.30.

 

Anmäl dig här!

 

När du har anmält dig så utmana 5 andra att göra samma sak. Anmäler du dig inte så är du heller inte med i utmaningen.

 

Fundera på det här: Vad är en timma av mitt liv? Med lite planering så är det inte omöjligt att sitta med tända ljus, spela lite spel och umgås med familjen eller hur?

 

Ingen kan göra allt men alla kan göra något.

 

Jag utmanar Shanie, Emma, Anna, Hanna och AK.

Tillägg:

Utmana inte för sent! Vi vill ju ha många med på det här eller hur? Ett tips till alla som vill vara med men som inte blivit utmanade är att sätta en påminnelse på telefonen. Eller gör en stor sak av det hela med rättvisemärkt godis och vin 🙂 , då kommer man inte glömma 😉 .

 

Jag hade gärna utmanat Harriet men hon är redan med. Du får dock utmana andra om du vill ändå 😀 .

8 thoughts on “Utmaning

  1. Jag är gärna med, men avvaktar lite med att blogga om det så det kommer lite närmre.
    Bra initiativ!
    ——————————————————————————
    Bra att du är med! Men anledningen till att jag är så här tidigt med utmaningen är ju att fler ska hinna få den, så vänta inte för länge. Ett tips för att minnas är ju att sätta påminnelse på telefonen!

  2. Nu är jag också med! 🙂 Du får däremot hemskt gärna påminna mig lite närmare så jag inte glömmer bort det. 😉

    ————————————————————————–
    Så klart jag påminner 🙂 . Men anledningen till att jag utmanar nu är ju att den ska hinna långt! Vänta inte för länge med att utmana bara! Ett tips för att minnas är också att ställa telefonen på påminnelse.

Kommentera

