Just ingenting :)

Sitter och korrekturläser ett förslag till en förvaltningsplan, är trött i huvudet och behöver göra annat.  Snart är det lunch, det behövs nog lite mat i magen.

Idag glömde jag broddarna (som jag har AK 🙂 ) hemma, visste ju att de behövdes men de försvann ur mitt huvud. Inte lätt att tänka klart klockan 05.00 på morgonen. Det gick helt ok ändå, det blev en timma och inga brutna ben. Sen hem och äta och ge hundarna mat. Sen ut med dem och kissa strax innan jag gick. Jag hade tagit med mig en morot ner och Mira sprang upp med sin medan jag och Kiwi lekte lite med den under mattan innan hon fick den. Morötter är BUSIGA hälsar Kiwi. Idag ska jag ta ut min friskvårdstimme, så jag kommer hem en timma tidigare och kan ta med hundarna på timmen. Det blir trevligt med en promenad i skumt ljus i stället för mörker, har jag sagt att jag längtar till våren och ljuset? Tänk att komma hem och kunna gå upp på berget, eller att komma på klockan 22 att nu vill jag ta mig en tur dit upp…det blir till sommaren det…*drömmer mig bort*.

Ikväll kommer Johan, jag funderar på att lägga mig och ställa klockan så jag kan möta honom. Han kommer fram någon gång vid 23-23.30 och tills dess tänker jag inte vara vaken. Vi får se, vore lite mysigt att gå en nattpromenad ändå. Här vågar man ju det, aldrig att jag hade gjort det i Karlstad.

Nu ska jag läsa igen 🙂 .

4 thoughts on “Just ingenting :)

  1. Ja, jag börjar också längta efter sommaren. Det är helt klart mer praktiskt att ha valp på sommaren… fast å andra sidan får jag väl vara glad att Krut kommer vara stor nog att följa med på det mesta när sommaren väl kommer. 🙂

  2. Kunde inte tänka på dig förrän vid tjugo i sju för jag försov mig. Kom inte på det förrän jag skrapade rutorna på bilen. 😦
    Kom hem med huvudvärk och frossa

  3. Du är ju rolig. Ställa klockan vid 23!! Vem #¤%& sover då!? 😉

    Härligt med nya jobbet, jag är så glad för din skull!

    ————————————————————————————-
    Jag sov, jättegott. Johan fick gå hem själv :). Tackitack 🙂

Kommentera

