Jag har fått jobb!!!

Åh livet är så bra idag! I fredags fick jag av Johan reda på att det eventuellt skulle komma att behövas folk på vattenmyndigheten här i Härnösand. I måndags sa han att chefen ville prata med mig och jag ringde på tisdagen. Igår kom vi överrens om att vi skulle träffas idag… nu är det klart, tre månaders vik. på vattenmyndigheten! Det känns så underbart så jag kan inte ens sätta ord på det. Jag får äntligen lite mer erfarenhet och även in foten där jag vill jobba. Jag slipper gå hemma och bara dra och jag får äntligen lära känna lite människor!

Jag tror jag dör 😉 .

12 thoughts on “Jag har fått jobb!!!

Kommentera

