Nya vänner

När jag var i Stockholm återkom vi ofta till hur underbart internet har varit för oss. Vi tre som var där (Lina, AK och jag) skulle troligen aldrig ha träffats om det inte vore för internet och olika forum. Tack vare dessa forum kunde vi också åka och äta middag hemma hos Tina, en person jag inte heller hade träffat om det inte vore för … just det internet.

Jag har, tack vare internet varit på träffar runt om i landet och fått möjlighet att umgås med andra människor med samma intresse, träna hund ihop eller bara prata hund 🙂 .

Jag tänker ibland på hur det skulle vara om jag inte träffat dessa människor som jag pratat med på internet, någon gång per vecka, månad eller som med vissa – nästan varje dag. Svaret på detta är att min vardag skulle vara mycket fattigare.

Så för att göra detta kort så vill jag bara säga tack till alla mina nya vänner här ute i rymden!

6 thoughts on “Nya vänner

  1. Jag håller med dig till tusen procent, visst är det häftigt! Kram på dig! (håller tummarna hårt ännu) 😉

    ———————————————————-
    Tack i tusenfalt!

  2. Jag håller så klart med om varje ord!
    Fina vänner har jag fått tack vare hundvärlden på internet och du är en av dem!
    ———————————————-

    Tack AK och detsamma!!!

  3. Ja visst är det skoj, alldeles underbart att finna vänner med samma intressen! Internet är verkligen fantastiskt på det sättet. Synd bara att många bor så långt bort men då blir det iof väldigt roligt när man väl ses…den som väntar på nå gott…..;)

  4. Håller med dig. Tyckte det var jättehäftigt när vi träffades i sep. Hade det inte varit för internet så hade vi ju aldrig träffats. Det hade varit mycket tråkigt.

    ——————————————————————
    Ja det hade det verkligen!

  5. Jag tänker ju inte på dig som en internetkompis men på sätt och vis är du ju det. Vi träffades ju innan men hade kanske inte blivit kompisar utan nätet. Eller jo.. eller..? 😉
    Hur som helst är jag väldigt glad att vi blev det!

Kommentera

