Sök och du ska finna

Söker man på trött (varför gör man det?) på google så hamnar man tydligen på min sida. Det var ju upplyftande 😉 .

Jag är bättre i ryggen idag, men det gör ont att luta huvudet bakåt. Jag skulle egentligen ta mig en tur till gymmet imorgon men eftersom jag inte är helt bra så lugnar jag mig tills på måndag. Det ska dessutom bli fint väder imorgon så jag funderar på att köpa gott bröd och lite fika och ta mig en tur på berget imorgon. Det låter mycket roligare 😀 .

Sen ska jag ta och handla på em och sen är det godiskväll 🙂 . Det låter mycket bättre än att slava på en trampmaskin på gymmet 😉 .

I helgen ska dammsugaren fram (jag tar inte fram den idag Harriet, det är något att vara stolt över 😉 ) för nu ska det bli adventsstädning. Det ska dammas, pyntas och sen…aaaaaah vilas i soffan och bara njuta.

Om någon ska söka och finna hit så borde de söka på ”städa” eller ” dammsuga” för när jag läser mina inlägg så verkar jag inte göra annat än att städa och gå med hundarna. Det får jag ju ändra på.

Idag hämtade Rikshjälpen vår gamla säng, så nu ser det nästan inte nyinflyttat ut i köket. En hylla ska egentligen upp i köket också, men den ska betsas först och det ska inte ske förrän till våren…men nu kom jag på nått, den måste man ju kunna sätta upp ändå? Så blir det inte så tomt.

Kiwi och Mira har varit ute på en timmas promenad och väntar på sin lunch, nu sover de men jag vet att åtminstone en (läs Kiwi) sover räv. Vi ska ta en tur till efter lunch och sen ska jag ner och möta Johan för en middag på restaurang. Det blir ingen bio då ”låt den rätte komma in” inte går än, jag har kommit till landet…GAAAAHHH!!!

6 thoughts on “Sök och du ska finna

  1. Duktig flicka som håller dig borta från dammsugaren några dagar. 🙂
    Även om jag inte skänker bort henne så kanske du får köpa henne billigt. 😉
    Ang. rullstol så säljer Harald Nyborg både rullstolar och rullatorer. 😀

  2. he…he… ja till min blogg hittar folk för att dom letar efter apekatter , vette sjutton om det är så mye bedre 😉

    ja vårat tak har fått hård medfart den här hösten/vintern, och det läcker vid skorstenen upptäckte vi i går när vi var och kollade på vinden, något vi gjorde eftersom grannen berättade att deras tak börjat läcka i den hårda vinden , så det blir nytt tak i sommar och nödreparation in till vidare , 3 hus häruppe ja varav det ena är vårt …

Kommentera

