Utmanad

Regler* Länka den som utmanat dig -det är Hanna som utmanat – och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag är extremt kräsen, tycker inte om fisk, de flesta grönsaker, och mycket annat men framförallt potatis. Mycket jobbigt då man är bjuden på middag, jag kan må illa flera dagar i förväg.

2. Jag har en underbar sambo.

3. Jag kan må dåligt i flera dagar om jag tror att jag gjort någon illa.

4. Jag tror inte på Gud. Om han fanns skulle han få sig en rejäl utskällning för allt lidande han bara ignorerar.

5. Jag har fobi för avlopp. Ja vad ska man säga…de är läbbiga att trampa på (nu snackar vi inte brunnslock utan de du har på badrummet)

6. Min högsta dröm är att ha en gård och ta hand om en eller flera hästar som ingen annan vill ha, det kan vara gamla eller misskötta hästar. Jag har ingen hästkunskap överhuvudtaget men det lockar ändå. Vackra djur.

7. Jag läser just nu en bok om vindkraftverk för att jag kanske kommer in på kursen…till våren.

Jag utmanar ingen, jag tror jag var en av de sista 🙂 .

5 thoughts on “Utmanad

  1. Oj, kan inte vara kul att inte tycka om potatis eftersom det används i mycket 😦

    Ang. skällning som Hat-Trick gör så beror det ju på osäkerhet, han vet inte hur han ska bete sig och jag kan inte förmedla tillräckligt med lugn.

    Det är faktiskt så som du har gjort med Kiwi jag tänkt försöka träna med Hat-Trick också. Jag tror faktiskt mest på den metoden istället för att blanda in och spruta vatten på honom eller att skälla på honom.

    Ha det bra! 🙂

  2. Precis, det är så jag tänker också! 🙂 Man vill ju att hunden ska förknippa andra hundar med något kul och inte att det är någon som sprutar vatten på dem.

  3. Vad intressant det var att läsa de här utmaningarna, även om jag kanske visste det mesta som du skrev om dig. Jag vill också ha en gård. Kan man få EU-bidrag tro? 😉
    Kram

Kommentera

