Ingen borrelia

Nej hon har varken borrelia eller erlichia, vilket känns otroligt skönt!!! Hon pep två gånger då hon sträckte sig mot Mira idag, det var så jag reagerade på att det inte var vanligt pip men samtidigt så ville hon få igång Mira så jag vet inte riktigt…

Jag har i alla fall satt igång henne igen (det låter som om jag pratar om en häst…hon brukar ju frusta som en så det är kanske inte så långt ifrån 😉 ) och vi går nästan som vanligt nu. Kom precis hem från en 1,5 timmes promenad och det blir en 1 timmas i eftermiddag också. Jag skulle egentligen ta en promenad och ta ut böcker som jag beställt (miljöfrakt från adlibris, helt i min smak) men så ringde min mamma och berättade att min moster (alltså hennes ena syster) hade dött, så det var bara att vända om och gå hem igen…där väntade ett långt samtal. Jag kände inte mostern så väl, har mest avlägsna minnen av henne men det känns jättejobbigt att inte vara närmare hemma och kunna erbjuda att följa med till Danmark på begravningen. Tur och väl så har jag fler syskon så Tina följer med ner.

Sen fick jag även reda på idag att det blir en resa ner till Stockholm i december, hundutställningsresa närmare bestämt. Mer om det i ett senare avsnitt av…

K9KIWI

3 thoughts on “Ingen borrelia

  1. Ledsamt med din moster, det är ju just i sådana stunder man vill vara nära sin familj.

    Skönt att det inte va någon borrelia, läskigt det där med fästingar 😦
    Va skoj att ni kommer till Stockholm, då måste vi ses, hur länge blir ni här??

Kommentera

