Bildkavalkad

Jag är pyrayavakt idag och imorgon (var det några timmar igår med). Idag när det var så fint väder tog vi direkt en tur ut till klubben där de för första gången fick leka lösa ute.

Så klart var det full fart från början!

Du kan inte ta den!

Äntligen!

Jävlarrrr!

NU!

AHA!

Jag har ju inte GJORT nått ju (lilla ängeln Gaia med glorian på sne 😉 )

Wiiieee!

En stunds lugn och ro…

Medan Gaia tar sig något att äta (gräs).

Det var gott!

Nu tar vi och leker igen tycks Kiwi säga!

Gaia är inte sen att anta det erbjudandet!

Äntligen, jag har den!!!

Jävlarrr!

Jag SKA ta den!

Nu jävlarrr!

Jävlarrr!

Jag gjorde här en inkallning för Kiwi då de kom lite långt bort (jag vill testa damen hud villig hon var att komma till mig då det vankades lek) och hon kommer som ett skott medan Gaia kommer efter i full fart för att sedan vika av och springa i full kareta rakt till vänster (hennes). Undrar vad som går runt i hjärnorna på valpar ibland 🙂 .

Nu sover de som stockar båda två, när pyrayan har vaknat blir det mat och troligen mer bus 😉 .

9 thoughts on “Bildkavalkad

  1. UNDERBARA bilder! och nu ser jag att ni har strålande sol ni också 🙂 Antar utmaningen på jobbet ikväll, räknar med att det KANSKE blir lite folk och då behöver jag ju sysselsättningen 😉

  2. Vilka fina bilder. Blir lycklig när man tittar på 2 så lyckliga hundar som har så skoj =) Fina är dom också. Mycket fin teckning på bägge 2 =)

  3. Fina bilder! Jag gillar den när Gaia ligger på rygg och Kiwi står över. Du får skicka bilderna till mig nån gång. Gaia sover som en liten gris här efter ännu en dag med KiwiBus. Roligt att pappa Hugo är inne och kollar också! 😀

Kommentera

