Valpekos!

Nu har jag bestämt att jag bara måste ha en lapsk vallhund igen, en valp. Så jäkla söta, finns ingen ras som är sötare för mig. Gaia var underbart söt!!! Eller vad säger ni?

Ja vad säger man? Tuttinutti, gosenose puseduuuus (hör ni mitt bäbisspråk?)

Kiwi var såååå duktig! Enda gången hon morrade åt henne var då Kiwi inte ville leka längre och då kom ett kort lågt, kort morr och sen inget mer. Hon var väldigt försiktig och lekte så Gaia vågade sig på att tuffa till sig, vilket slutade med att hon åkte på rygg (Kiwi tryckte utan ett ljud ner henne för att sen nagga lite kärleksfullt 🙂 ) .

Kiwi vaktade inte ens benet hon hittade, fast det ser ut så på bilden:

Hon tuggade medan Gaia undrade om hon skulle våga ta en bit. Hon tassade på Kiwis ben utan en reaktion och när hon sedan tog en bit så var det inget mer med det tyckte Kiwi och gick till oss för lite kel och pussade friskt på Hanna 😀 .

Jag passade självklart också på att pussa på…nej inte Hanna, på Gaia:

Men Kiwi ville ju också pussa så jag fick dela mig mellan dem.

Bus blev det ju självklart en hel del av. Gaia tog skydd av soffan då Kiwi gick på i början, men när hon vände ryggen till var tuffa tjejjen där direkt 😉 .

Titut!

Sen blev flickan trött, god natt!

6 thoughts on “Valpekos!

  1. Så j*la söt!! Va duktig Kiwi är med lilla busan, Gaia har tur som har en sånn cool förebild som Kiwi! Jag kan inte annat än att hålla med dig, finns INGET underbarare än en lapsk valp, jag ska också garanterat ha en till…någon gång =)

Kommentera

