Badat var det här

En liten återblick till i söndags då vi var på utställning. Jag har fått tillåtelse att visa lite bilder som Anna och Fredrik har tagit från vårt bad 🙂 .

Mira (längst fram) simmar tillsammans med Linka, Anna och mig själv.

Här har Mira försvunnit 🙂 !

Så söta tillsammans, Kiwi, Linka och Raika. Vems fingret är vet jag inte 😉 . Kiwi har sin favoritställning på öronen…rakt ut 🙂 .

Så till sist en helt underbar bild på alla fem:

Mira, Tim, Kiwi, Linka och Raika.

Ingen Glada med dock, såg att de badade lite längre bort dock så de fick sig en välbehövlig svalka de med.

Tack Anna för att jag fick ta del av bilderna och för att jag fick visa dem här. Den sista bilden älskar jag så den finns numer på mitt skrivbord på datorn.

2 thoughts on “Badat var det här

Kommentera

