Avslutning tisdagsträffen

Igår var det sista gången, sista träffen med tisdagsgänget. Vi har under nästan varje träff haft en otroligt tur med vädret, så även denna gång – sol och lagom vind så det ändå var skönt tycker jag. Britt-Marie hade bakat en jättegod mandelkaka – mums!

Jag tränade inte så mycket, bara lite fortsättning på ”sitt fint”. Det går framåt 🙂 . Jag hjälpte till att agera agilitydomare, vilket gick väl sådär…domaren kanske ska kunna banan så hon inte går i vägen tycker ni inte haha! Resten av tiden fotograferade jag allas hundar:

Först ut är Simba, en stor labbehane som gillar att synas och höras. Glad jämt! 🙂

”Fröken” Eivors boxer Mimmi är tyvärr skadad och har inte fått gjort något de senaste gångerna. Men söt, det är hon 🙂 .

Sen kommer Molly och Nikki, två flickor av rasen dvärgschnauzer:

Portisen Charlie visade på lite agility:

Sen vill jag visa söta Lisa och Ronja terrier (pinsamt men är det cairn, har glömt att fråga) respektive cocker spaniel:

Så avslutar vi med Tibetanska terriern Bonzo (första gången jag träffade honom) och vackra aussien Meja:

Kiwi fick ligga här under tiden, klagandes över att inte hon fick komma med på alla foton kanske 😉 :

På bild saknas Springer spanieln Nogger som inte var här denna dag.

Hoppas vi ses igen till hösten!

One thought on “Avslutning tisdagsträffen

Kommentera

