Fler bilder

Ja, jag ljög ju i söndags. Sa att jag inte hade bild på Hera…och Lojs missade jag ju helt…pinsamt, förlåt. Vi fick ju träffa både underbara Nemi och lilla söta Arya. Skyller på att jag hade över 100 bilder att kolla igenom, då slinker gärna något igenom.

Bilden på Hera:

Hittade en till på Viktor som jag måste visa, sötnosen!

Men vanu…Peja och Lina halkade med på ett hörn i alla fall…jag måste varit mycket trött i söndags då jag klockan 22 letade igenom alla bilderna en gång till… 😉

Och slutligen, minstingen på träffen. Lojs kom med sin valp Arya och sin tvååring Nemi, båda av rasen Aus. Kelpie. Så jäkla fina hundar! Arya tränade på att kunna titta på hundar utan att skälla, Kiwi agerade lugn hund som hon tillslut kunde nosa på. Kul att Kiwi skötte sig så exemplariskt så jag kunde hjälpa till med något.

Tyvärr så blev det inga bilder på Nemi men jag vet att hon finns med på någon av de andras helsidor som jag länkade till i söndags.

Något jag glömde att berätta var att i på lördags morgon då vi började träna fick en jättebra skotträning på samma gång, det var ganska högt och helt i närheten. Kiwi reagerade en gång under fritt följ, men då jag startade om och det sköt igen så var det ingen reaktion. Sen satt vi i skuggan en stund med samma resultat, ingen. Känns jätteskönt!

Nu ska jag redigera bilderna på idag, återkommer 😉 .

6 thoughts on “Fler bilder

  1. Åh vad många härliga bilder du tagit. Men så hade vi ju det härligt också. Ser redan fram emot nästa års träff! 😀

    Jag har också lagt ut lite bilder och bloggat lite om helgen. Mer kommer… 🙂

    Kram!

  2. Ja Grandisen ser så gulligt klumpig ut! Ja det blir någon kurs iaf, men har en kompis som vi ska träna med som är med i Hammaröklubben så det kanske blir där istället…. Jag kan inte bestämma mig =)

Kommentera

