Torraksberget igen

Ja vi kunde inte hålla oss. Jag skulle egentligen på sök idag och Johan skulle ut och fiska, men vi åkte ut i skogen i stället och tog en promenad. Kiwi har varit lite slö så jag ville avvakta med träning för att se om det blir en förändring. Känner på mig att jag varit lite för ivrig senaste veckan, men sök är så kul och all träning till det måste ju sitta… när hon dessutom vill så mycket så är det lätt att ryckas med. Mira, som är hos oss nu ville gärna ut, fortast möjligt så skogen var ett bra ställe tyckte hon.

Båda levde upp av den plötsliga friheten:

Full fart på hygget, vi skulle upp och Kiwi sprang ner:

Men de är ju så lydiga så sitta still då vi vill det går också 😀

Sen blev damerna kopplade lite, Kiwi som aldrig drar lärde av Mira som drog järnet. Men vad jag vet så drar hon aldrig annars heller…Grupptryck?

Men så kunde vi inte hålla oss… De måste ju få springa lite 🙂

Ja jäklar vad de sprang långt bort 😉 .

Det syns tydligt att korv är viktigare än äventyr med djur 🙂 . Vad är en ekorre emot korvbitar, inte värt så mycket.

Söta Kiwi undersöker om huvudet i marken kan ge ytterligare en korv 🙂

Fina Mira står vackert.

YO!

YO tebaks!

Nu är de tötta och söta, de låg under bordet båda två då vi åt lunch – Kiwi sött med huvudet på Miras rumpa 🙂 .

7 thoughts on “Torraksberget igen

  1. Det blir en blå ruta när du skriver i min blogg så jag trodde att du anmält dig hos gravatar. Jag gjorde det men glömde aktivera bilden och då fick jag den blåa rutan. Det var bara det. 🙂

Kommentera

