Jag längtar till sommaren

Gör inte du det?

humla_ii.jpg

humla_iv.jpg

nikita_och_tim_ii.jpg

Njarga Tim till vänster och min ängel Nikita till höger. Ni måste hålla med om att det finns vissa likheter. 🙂

mira_kollar_laget.jpg

Lappetikkos G-mira på bryggan vid sommarstugan. Lagom avslappnad som alltid 🙂 .

nikita_tott.jpg

Min älskade gamling blir trött av allt bad. Att man kunde älska en hund så mycket som jag älskar henne trodde jag inte…tänk om man fick en minut till tillsammans…

nikitan.jpg

Finaste bilden jag har på henne.

humlebagge_ii.jpg

Humlebagge 🙂

svan-i.jpg

Avslutningsvis en svan.

Ni längtade kanske inte till sommaren?

16 thoughts on “Jag längtar till sommaren

  1. Jo, jag längtade innan också. Vi fick snö lagom till påsk och under snön finns vårblommorna som hade vågat sig fram. Nu är det 0 gradigt istället för 10+.
    Nu längtar jag lite till.
    Är inte lätt att träna med en snötokig löptik och tävlingen närmar sig. 😦

  2. Vilka härliga bilder… och JOOOOOOO jag lääängtar till sommaren och ännu mer nu när man såg dom bilderna.. Nikita var verkligen en riktig sötnos =) // Anna

  3. Vilka härliga bilder! Jag längtar med till sommaren, särskilt när det ser sådär badväntligt ut. Fast först ska jag njuta lite mer av vintern som helt plötsligt fick för sig att hälsa på i Göteborg!

    /Anna

  4. ja vem längtar inte efter sommaren , fast idag har vi iskallt men med klarblå himmel och sol , strålande fotoväder med andra ord! Annars eländes elände här , med avstängda gator och svårt att ta sig ut till stan pga raset 😦 Läskigt ….

  5. Hej! Nikita är fantastiskt fin, vad tråkigt att hon inte finns hos dig längre. :´(

    Och jag längtar omättligt till våren (här dyker den väl upp i Juni), men jag tror inte att Varri delar mina varma känslor. 😉

  6. Bacillen: JAA! Går det klickerträna dem? Det borde det gå, har man lyckats med musslor så ;). Fast man får ju inte tävla med dem förstås, och sen är de lite för hårda att klappa för min smak. Men tack så mycket, det var ett bra tips 😉 .

  7. papegojor då? de lever i evighet och verkar va kul att träna! 😀
    Sköldpaddsförslaget kom i en tillfällig formsvacka då frånvaron av djurträning verkade som en bra ide 😉

  8. ja men måste man få tag i ett så udda djur då tjejer ? jag har ju gett mig i kast med att klickerträna min yngsta katt , det är riktigt roligt faktiskt !! Så det så 😉

  9. Papegojja vore ju nått, men de behöver tydligen ännu mer stimulans än en hund…nja kanske inte. Johan vill nog inte ha den konkurrensen. Shanie, jag har gett upp för länge sedan att träna Qeso 😉

Kommentera

